Meni
Iverpan i ljudi / Iza kulisa

Krunoslav Ciković – Educirani djelatnik je najbolji za kupce i za tvrtku

Krunoslav Ciković, product manager za okove, zna da je za modernu tvrtku važno da osluškuje i prati zbivanja na tržištu

“Želim napredovati”, bila je vjerojatno najvažnija rečenica koju je Krunoslav Ciković, Iverpanov product manager za okove, rekao na razgovoru za posao prije sedamnaest godina. Danas, kao voditelj grupe proizvoda određuje koji će okovi činiti Iverpanov asortiman. On je taj koji posljednjih pet godina brine o nabavi okova za sve centre, određuje što dolazi, a što se uklanja s lagera, komunicira s dobavljačima, sluša savjete i mišljenja odjela komercijale, ali i kupaca, radi sve vezano uz okove.

Hoće li se neka vrata otvoriti ili klizno pomaknuti, hoće li za njihovo otvaranje biti potrebno povući ih za ručicu ili pak utisnuti da bi se onda otvorila, hoće li pri zatvaranju postojati kočnica koja će sprečavati glasno lupanje vratima, ta i praktična i stilska slika ovisi o okovima

“Odlazim na sajmove, pronalazim okove koji bi mogli biti zanimljivi Iverpanu, surađujem s kupcima, pratim tržište i zbivanja na tržištu, smišljam kako bismo u Iverpan doveli proizvode kojih nema na tržištu. Moj je zadatak da sudjelujem u velikim projektima – tada dogovaram s kupcima uvjete, sadržaj i količine okova koji im trebaju, osmišljavam akcije za naše artikle, sve što čini Iverpanovu ponudu okova. To naravno, uključuje dodatnu edukaciju djelatnika, provjeru izloga, ponude za kupce”, opisuje Ciković svoj posao.

A okovi? To su svi oni dijelovi zahvaljujući kojima se ormarići otvaraju, pomiču klizna vrata, to su sve ručice koje kupci izabiru kako bi prostor koji opremaju postao ono što su zamislili, tehnički uređen i stilski dizajniran prema njihovim idejama i potrebama.

Važno je educirati i dizajnere

U Iverpanovim dućanima je kupcima na raspolaganju oko 5.000 okova, a Krunoslav ih zna sve. “Moram ih poznavati, to mi je posao”, kaže kroz smijeh kao da je to najprirodnija stvar. To hoće li se neka vrata otvoriti ili klizno pomaknuti, hoće li za njihovo otvaranje biti potrebno povući ih za ručicu ili pak utisnuti da bi se onda otvorila, hoće li pri zatvaranju postojati kočnica koja će sprečavati glasno lupanje vratima, ta i praktična i stilska slika ovisi o okovima. Okovi su ponekad bitniji od iverala, ploha koje čine ormar, radnu površinu u kuhinji ili stol.

Edukacija i upoznavanje s novim proizvodima nije ograničena samo na djelatnike Iverpana nego uključuju i dizajnere interijera i arhitekte kako bi im pomogli pri budućem oblikovanju namještaja jer im je stalo da znaju mogućnosti koje su im na raspolaganju. Stoga, kada obilaze velike dobavljače u Austriji, Švicarskoj ili nekoj drugoj državi, uz djelatnike vode i arhitekte

“Uz iveral, okov je najbitniji dio namještaja. To su vrlo kompleksni proizvodi koji utječu na kvalitetu i luksuznost proizvoda. Za jednu ladicu je, primjerice, potrebno pet ili šest dijelova okova. Stoga trgovci na odjelu okova moraju jako puno znati, razumjeti posao majstora-stolara da bi mogli uspješno trgovati i zadovoljiti njihove zahtjeve. Da bi bili uspješni u tome, često organiziramo praktične radionice za djelatnike kako bi i oni znali na koji način rade i s kojim se izazovima susreću majstori-stolari. To im je važno kako bi mogli savjetovati kupce”, govori Krunoslav svjestan značaja edukacije, prenošenja znanja i činjenice da je ‘educirani djelatnik najbolji i za kupce i za tvrtku’.

No, ta edukacija i upoznavanje s novim proizvodima nije ograničena samo na djelatnike Iverpana nego uključuju i dizajnere interijera i arhitekte kako bi im pomogli pri budućem oblikovanju namještaja jer im je stalo da znaju mogućnosti koje su im na raspolaganju. Stoga, kada obilaze velike dobavljače u Austriji, Švicarskoj ili nekoj drugoj državi, uz djelatnike vode i arhitekte.

Ambicioznost se uvijek prepoznaje

Uostalom, budući da je i sam radio stolarske poslove, Krunoslav je svjestan koliko je važno znati mogućnosti pri izradi namještaja te svojim znanjem i iskustvom savjetuje komercijaliste i prodavače okova i potiče ih da prenose znanje i dijele informacije. Pritom će skromno reći da se trudi znati što više, iako vjerojatno već zna sve o svijetu okova.

U Iverpanovim dućanima je kupcima na raspolaganju oko 5.000 okova, a Krunoslav ih zna sve

“Uvijek postoji nešto novo što bi trebalo naučiti”, kaže Ciković koji je u Iverpanu počeo raditi kao kantirac. Soft skills, komunikacija, su mu prirođene vještine, u Iverpanu su to uočili te je napredovao na mjesto voditelja okova, a posljednjih nekoliko godina je product manager za cijeli Iverpan.

Pritom mu je posao u Iverpanu bio karijerni pomak koji mu se činio velikim iz pozicije djelatnika manjeg dućana. “Iverpan je wow firma i zaposliti se ovdje je ozbiljna i velika stvar. Nisam ni vjerovao da se mogu zaposliti”, govori osmjehujući se pri pomisli na vrijeme kada je dvojio o tome hoće li uspjeti. A ispalo je da su prepoznali njegovu ambicioznost i dali mu priliku koju je iskoristio.

Izazov koji voli je natjecanje s konkurencijom, trudi se unaprijediti poslovanje kako bi kupcima Iverpan bio prvi izbor, želi osigurati sigurnu i brzu isporuku traženih okova, velik asortiman u kojem se nalaze novi proizvodi. Stalno uči, unaprjeđuje svoje znanje o okovima, proučava novitete na tržištu, sve kako bi u trenutku kada se pojavi zahtjev za nekim specifičnim proizvodom, mogao brzo odgovoriti.

Dan mu je ispunjen telefonskim pozivima, mailovima i sastancima, gotovo da svakih sat vremena rješava neki drugi zadatak kako bi sve funkcioniralo. To je, jednostavno, suvremeno poslovanje u kojem se mora baratati gomilom informacija.