Reklamacije

Reklamacije upute
Reklamacijski zapisnik - kupci

 

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

    Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije. Poželjno je slikati proizvod ili oštećenje te poslati sliku na e-mail: prodaja@iverpan.hr Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript uz kraće objašnjenje.
    U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.
    U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali (povratna poštarina... )
    Također ukoliko pri primitku robe smatrate da artikal nije onakav kakav ste željeli tada nas obavijestite na e-mail: prodaja@iverpan.hr Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , te nakon naše suglasnosti pošaljete običnom
    poštom (na Vaš trošak ) nazad na našu adresu navedeni artikal ili artikle.
    Nakon što zaprimimo vraćene artikle u original ambalaži ( pakiranju) te nakon što provjerimo da artikli nisu oštećeni ili korišteni tada vraćamo novac na Vaš račun ili nadoknađujemo u drugoj robi iste vrijednosti.