Reklamacije

Iako smo svjesni kako je pogreška uvijek moguća i kako i najveći griješe, ipak ju nastojimo maksimalno izbjeći, jer nam je zadovoljstvo naših partnera i kupaca važno! 

Ako se ipak pogreška desi unaprijed se ispričavamo i pozivamo vas da ju zajednički pokušamo ustanoviti i riješiti.
Molimo vas pročitajte sljedeće:

Reklamacije upute
Reklamacijski obrazac

 

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije.
Poželjno je slikati proizvod ili oštećenje te poslati sliku na e-mail: [email protected]  uz kraće objašnjenje. 
(e-mail adresa "[email protected] " je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript)

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.

U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali (povratna poštarina... )

Također ukoliko pri primitku robe smatrate da artikal nije onakav kakav ste željeli tada nas obavijestite na e-mail: [email protected]. 
Isključivo nakon naše suglasnosti možete poslati navedeni proizvod nazad na našu adresu, običnom poštom o vlastitom trošku. 


Nakon što zaprimimo vraćene artikle u originalnoj ambalaži (pakiranju) te nakon što provjerimo da artikli nisu oštećeni ili korišteni tada vraćamo novac na Vaš račun ili nadoknađujemo u drugoj robi iste vrijednosti.

Pratite nas na društvenim mrežama