Reklamacije
Iako smo svjesni kako je pogreška uvijek moguća i kako i najveći griješe, ipak ju nastojimo maksimalno izbjeći, jer nam je zadovoljstvo naših partnera i kupaca važno!
Ako se ipak pogreška desi unaprijed se ispričavamo i pozivamo vas da ju zajednički pokušamo ustanoviti i riješiti.
Molimo vas pročitajte sljedeće:
Reklamacije upute
Reklamacijski obrazac
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije.
Poželjno je slikati proizvod ili oštećenje te poslati sliku na e-mail: [email protected] uz kraće objašnjenje.
(e-mail adresa "[email protected] " je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript)
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.
U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali (povratna poštarina... )
Također ukoliko pri primitku robe smatrate da artikal nije onakav kakav ste željeli tada nas obavijestite na e-mail: [email protected].
Isključivo nakon naše suglasnosti možete poslati navedeni proizvod nazad na našu adresu, običnom poštom o vlastitom trošku.
Nakon što zaprimimo vraćene artikle u originalnoj ambalaži (pakiranju) te nakon što provjerimo da artikli nisu oštećeni ili korišteni tada vraćamo novac na Vaš račun ili nadoknađujemo u drugoj robi iste vrijednosti.